A rendelések nagy száma miatt ebben az időszakban a szállítási idő akár 7 nap is lehet. Megértésüket köszönjük!

Vásárlás jogi személyek számára

A Fly Musicnál rendelkezünk a szükséges erőforrásokkal, hogy kiszolgáljuk a legalább 100 000 lej éves beszerzési költségvetésű jogi személyek – magáncégek, közintézmények vagy szabadfoglalkozásúak – bármilyen professzionális audio igényét. Ha Ön ilyen vásárló, nagyon jól tudjuk, hogy bizonyos speciális igényei vannak. Ezért nálunk is hasonlóan különleges módon: dedikált számlavezetővel, az Ön igényeire szabott megoldásokkal, kedvező fizetési feltételekkel. Céljaink? Segítő kezet nyújtani a fejlesztésben, a költségek kordában tartásában, a hatékonyság növelésében.

A jogi személyeknek szánt szolgáltatások között szerepel:

SEAP / SICAP akvizíciók (Romania)

Közintézmények számára a www.fly-music.ro áruházunk bármely termékét elérhetővé tesszük. Így a „SICAP” Elektronikus Közbeszerzési Rendszeren keresztül közvetlen közbeszerzést bonyolíthat le.

Az eljárás nagyon egyszerű:

1. E-mailben küldje el nekünk a SICAP vásárlási kérelmét

2. A Fly Music tanácsadó felajánlja Önnek a termékek árait, valamint a termékek meglétének igazolását a SICAP platformon.

3. A befizetéseket a számlán látható Kincstári számlára kell teljesíteni a megállapított fizetési határidőn belül.

Az akvizíció elindítása érdekében az állami intézmények a sicap@flymusic.ro e-mail címen fordulhatnak hozzánk.

STARTUP Vásárlások / Európai Alapok

Az évek során a Fly Music több mint 100 vállalkozással működött együtt sikeresen start-up projektekkel vagy európai alapokkal, és ez megfelelő szakértelmet biztosít számunkra, hogy biztosítsuk projektje sikerét.

Hogyan segíthetünk Önnek:

  1. Technikai igények beazonosítása: Hatékony terméklista elkészítése előtt, kérésre tanácsadóink segítenek kiválasztani a projektjéhez legmegfelelőbb termékeket az Ön igényei szerint, a finanszírozó költségvetésén és igényein belül.
  2. Tevékenységi körtől függően a kívánt szintnek megfelelő felszerelést ajánlunk.
  3. Tanácsadás minden olyan dokumentum elkészítésében, mint: elemenkénti költségvetés tervezés, a finanszírozók igényei szerint elkészített árajánlatok, az összes szükséges közbeszerzési dokumentum, szerződés, számlák, igazolás, műszaki dokumentumok, jegyzőkönyvek, megfelelőségi igazolások, ill. garanciák stb.
  4. Igény szerint műszaki támogatás a termékek üzembe helyezéséhez és összefoglaló használatához.
  5. Projektenkénti mennyiségi kedvezmény a berendezés listaáraihoz képest a választott márkáktól és termékektől függően.
  6. Közvetlen kapcsolatfelvétel egy személyes Fly Music tanácsadóval, aki a projekt során végig veled lesz
  7. Lehetőség a berendezés vásárlás előtti tesztelésére a Fly Music bemutatótermeiben
  8. Közvetlenül kommunikálunk projekttanácsadójával, hogy biztosítsuk annak megfelelő lebonyolítását, ha van ilyen.
  9. Közvetlenül több száz gyártóval és beszállítóval dolgozunk együtt, kizárólagos forgalmazóként vagy hivatalos kereskedőként – ez elősegíti a nagyon kedvező árat, a technikai támogatást és a gyors szállítást.
  10. Bármilyen szükséges felszerelést tudunk szállítani, még akkor is, ha az nincs telephelyünkön, így tudunk segíteni a teljes projektben.

Ha meg szeretné beszélni projektjét a Fly Music képviselővel, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a contact@fly-music.ro címen vagy telefonon a 0374 494 494 számon.

Elkötelezett fiókkezelő

Minden, ami a Fly Music-hoz kapcsolódik, saját kapcsolattartója lesz. Ez a személy (az Ön fiókkezelője) annyiszor segít Önnek, ahányszor csak szüksége van a legjobb megoldások közös azonosítására, akár azonnal, akár közép- és hosszú távon.

Értékesítés utáni támogatás

Egy telefon vagy üzenet távolságra vagyunk attól, hogy megoldjuk azokat a helyzeteket, amelyek azután merültek fel, hogy a termékek és berendezések megérkeztek Önhöz. Ügyfélmenedzsere a vásárolt termékek és berendezések használatával kapcsolatos garanciákkal, szervizeléssel vagy bármilyen más körülmény esetén segít Önnek.

Kedvező fizetési feltételek

Tudjuk, hogy időnként, amikor bizonyos eszközökre van szüksége és a finanszírozásból kapott források rendelkezésre állnak, előfordulhat egy kellemetlen várakozási idő, amely néha az egész projektet blokkolhatja. Ezért olyan fizetési feltételeket kínálunk Önnek, amelyek lehetővé teszik, hogy a lehető leghamarabb üzembe helyezze berendezését anélkül, hogy stresszt okozna.

Menü

Beállítások

Hozzon létre egy ingyenes fiókot a kedvenc elemek mentéséhez.

Bejelentkezés