Szállítási nyitás
A Fly Musicnál a csomag felbontása után fizet, és meggyőződött arról, hogy a megrendelt terméket kifogástalan állapotban kapta meg. A „Kézbesítésre nyitva” szolgáltatás automatikusan aktiválódik az alább említett jogosult kategóriákba tartozó összes termék esetében, és magán- és jogi személyekre egyaránt érvényes.
Mikor érhető el a "Kézbesítés megnyitása" szolgáltatás?
A szolgáltatás az alábbi kategóriákba tartozó termékeket tartalmazó megrendeléseknél érvényes és automatikusan aktiválódik:
- Harmonikák
- Gitárok
- mandolin
- Ukulele
- Hegedűk és vonós hangszerek
Ez a szolgáltatás automatikusan aktiválódik az 5000 RON-nál nagyobb értékű terméket tartalmazó megrendeléseknél és/vagy olyan rendeléseknél is, amelyeknél a vevő kifejezetten kéri ezt a szolgáltatást a kiszállításhoz.
Mik a vásárlói kötelezettségek?
- A vásárló köteles a jelen csomagot a futárszolgálattal felbontani a Szurkolói Futár által biztosított szállítási és felbontási kézbesítési szolgáltatás keretében.
- GLS kiszállítások esetén a kiszállítás kinyitása csak akkor vehető igénybe, ha a csomagolás sérült. A csomagolás és a tartalom fizikai hibáit az átvételi elismervény aláírása előtt be kell jelenteni, illetve a termékek elütése vagy fizikai hibája esetén jegyzőkönyv készül a megállapított hibákról, és a terméket kicserélik.
- Az utólagos reklamációkat nem vesszük figyelembe a szolgáltatást igénybe vevő megrendeléseknél.
Hogyan működik?
- Amikor a futár az ajtódnál vagy a kapuban van, meg kell kérned, hogy nyissa ki a csomagot, hogy ellenőrizze, mit tartalmaz, az „Átvételkor nyitva” szolgáltatással rendelkező megrendeléseknél. Először nézze meg, hogy a csomag tartalmazza-e a megrendelt termékeket. Ezután ellenőrizze, hogy milyen állapotban jutottak el Önhöz.
- Az ellenőrzés csak a termékek megjelenésére vonatkozóan végezhető el. Látható eltérések (karcolások, ütésnyomok, tartozékok hiánya stb.) nélkül kell megjelenniük. A termékek műszaki működőképességét a „Kézbesítés megnyitása” szolgáltatás nem tudja tesztelni.
- Ha teljes mértékben elégedett a leletekkel, elfogadja a kézbesítést és aláírja a futárnak. Ez megerősít bennünket, hogy minden rendben van a megrendelt termékekkel. Jó tudni, hogy ha meggondolja magát és igénybe veszi a 14 napos garanciális visszaküldési szolgáltatást, de termékeinket különböző nem megfelelőségekkel küldi vissza, akkor azt feltételezzük, hogy Ön okozta, mivel Ön elfogadta a csomag első kézbesítését.
- Ha nem megfelelőséget észlel, jogában áll megtagadni a csomag átvételét. A futár kiállít egy megállapítási nyilatkozatot, melybe beleírják az elutasítás indokait, aláírod és kész. A csomagot visszaküldjük hozzánk, és az Ön számára ez a művelet teljesen ingyenes.
- Jó tudni, hogy a megrendelés kiszállítását csak teljes egészében lehet elfogadni vagy visszautasítani. Így abban az esetben, ha több termék van rendelve, és csak az egyikkel nem elégedett, az átvétel megtagadása a teljes megrendelés visszaküldését vonja maga után.