A rendelések nagy száma miatt ebben az időszakban a szállítási idő akár 7 nap is lehet. Megértésüket köszönjük!

Kiszállítási feltételek


INGYENES SZÁLLÍTÁS a 15.000 Ft feletti megrendelésekre

Az ünnepek alatt a "megrendelésre" vonatkozó termékek (nem raktáron lévő termékek) szállítási határidejét kizárólag a telefonszolgáltató közli.

Gyors szállítás

A Fly Music gyors megrendelést biztosít az összes megrendeléshez a rendelési értéktől függetlenül.

A gyors szállítás az alapértelmezett opció, és magában foglalja az állomány szállítását 3-4 munkanapon expressz futárral, kivéve a szombatot, a vasárnapot és a hivatalos ünnepeket.

Hogyan kaphatom meg a termékeket?

Választhatja az otthon megrendelt termékeket.

Hogyan fizetek?

A házhoz szállítás esetén az árut közvetlenül a futárnak fizetik meg, aki a kézbesítést teljesíti. Ezekhez csatolni kell a számlát és az átvételt. További részletek a "Vásárlás" oldalon.

Az egyedülálló szállítási díj 1990 Ft, a 15.000 Ft-nál alacsonyabb megrendelések esetén.

Az ügyfél választhatja, hogy a csomagot közvetlenül a legközelebbi DPD központból vegye fel.

Ha az ügyfél nem található az általa megjelölt címen, a megadott határidőn belül a futár visszatér az ügyfél újbóli létrehozása után. Ha az ügyfelet másodszor nem találják meg, a megrendelést törlik és visszaküldik a helyiségbe, és az ügyfél viseli az új szállítás költségeit, függetlenül a megrendelt termékek értékétől.

Kérjü ellenőrizzék a csomag állapotát, amikor átveszik a DPD futártól,a szállitó jelenlétében, ha a csomag tartalmaz-e bármilyen sérülést. Bármilyen utólagos reklamációt nem fogadunk el.
A szállítás becslése

Mindent megteszünk a lehető legpontosabb becsléshez, amikor termékeket szállítanak. A becsült kézbesítési dátumot egy sor számla befolyásolja, többek között:

- Az Ön szállítási címét
- A megrendelt termékek elérhetősége
- Az Ön szállítási lehetősége
- A szállítási preferenciák (például: a termékek szállítása, vagy amikor az egyes termékek elérhetővé válnak)

Ha a második nap szombat, a kézbesítés hétfőn vagy a következő munkanapon történik.

Csomagkövetés

A megrendelés állapotának ellenőrzése:

- Jelentkezzen be a weboldalunkra, és menjen a "Megrendelés története" menübe.

- DPD-n keresztül szállított csomagok esetén: a DPD honlapján www.dpd.hu a csomag nyomon követési űrlap használatával
Bármilyen kérdése esetén írjon a contact@fly-music.hu címre.

Minden online kiszállított termékünkhöz, valamint a kiskereskedelmi boltokban értékesített termékeinkhez számla vagy blokk, valamint adott esetben jótállási jegy is mellékelve van. Online rendelés esetén a számla és a jótállási jegy mindig a futárszolgálat szállítólevele mögött található. Kérjük, ellenőrizze és őrizze meg a számlát és a jótállási jegyet, mert az eredetiben szükséges, ha garanciális beavatkozásra van szüksége.

Menü

Beállítások

Hozzon létre egy ingyenes fiókot a kedvenc elemek mentéséhez.

Bejelentkezés