Kiszállítási feltételek
INGYENES SZÁLLÍTÁS a 15.000 Ft feletti megrendelésekre
Az ünnepek alatt a "megrendelésre" vonatkozó termékek (nem raktáron lévő termékek) szállítási határidejét kizárólag a telefonszolgáltató közli.
Gyors szállítás
A Fly Music gyors megrendelést biztosít az összes megrendeléshez a rendelési értéktől függetlenül.
A gyors szállítás az alapértelmezett opció, és magában foglalja az állomány szállítását 3-4 munkanapon expressz futárral, kivéve a szombatot, a vasárnapot és a hivatalos ünnepeket.
Hogyan kaphatom meg a termékeket?
Választhatja az otthon megrendelt termékeket.
Hogyan fizetek?
A házhoz szállítás esetén az árut közvetlenül a futárnak fizetik meg, aki a kézbesítést teljesíti. Ezekhez csatolni kell a számlát és az átvételt. További részletek a "Vásárlás" oldalon.
Az egyedülálló szállítási díj 1990 Ft, a 15.000 Ft-nál alacsonyabb megrendelések esetén.
Az ügyfél választhatja, hogy a csomagot közvetlenül a legközelebbi DPD központból vegye fel.
Ha az ügyfél nem található az általa megjelölt címen, a megadott határidőn belül a futár visszatér az ügyfél újbóli létrehozása után. Ha az ügyfelet másodszor nem találják meg, a megrendelést törlik és visszaküldik a helyiségbe, és az ügyfél viseli az új szállítás költségeit, függetlenül a megrendelt termékek értékétől.
Kérjü ellenőrizzék a csomag állapotát, amikor átveszik a DPD futártól,a szállitó jelenlétében, ha a csomag tartalmaz-e bármilyen sérülést. Bármilyen utólagos reklamációt nem fogadunk el.
A szállítás becslése
Mindent megteszünk a lehető legpontosabb becsléshez, amikor termékeket szállítanak. A becsült kézbesítési dátumot egy sor számla befolyásolja, többek között:
- Az Ön szállítási címét
- A megrendelt termékek elérhetősége
- Az Ön szállítási lehetősége
- A szállítási preferenciák (például: a termékek szállítása, vagy amikor az egyes termékek elérhetővé válnak)
Ha a második nap szombat, a kézbesítés hétfőn vagy a következő munkanapon történik.
Csomagkövetés
A megrendelés állapotának ellenőrzése:
- Jelentkezzen be a weboldalunkra, és menjen a "Megrendelés története" menübe.
- DPD-n keresztül szállított csomagok esetén: a DPD honlapján www.dpd.hu a csomag nyomon követési űrlap használatával
Bármilyen kérdése esetén írjon a contact@fly-music.hu címre.
Minden online kiszállított termékünkhöz, valamint a kiskereskedelmi boltokban értékesített termékeinkhez számla vagy blokk, valamint adott esetben jótállási jegy is mellékelve van. Online rendelés esetén a számla és a jótállási jegy mindig a futárszolgálat szállítólevele mögött található. Kérjük, ellenőrizze és őrizze meg a számlát és a jótállási jegyet, mert az eredetiben szükséges, ha garanciális beavatkozásra van szüksége.